17.9.12

#Timeliners_ads 17.09.12 με τα αποτελέσματα της έρευνας για τις πιό εφιαλτικές διαφημίσεις του καλοκαιριού

Ήταν ένα καλοκαίρι φτωχό από όλες τις απόψεις: Φτωχό σε όνειρα, ταξίδια, εξόδους, διακοπές, μετάλλια, ποιότητα και, φυσικά, διαφημίσεις. Όσοι αναγκάστηκαν να το περάσουν "σεμνά"  βλέποντας πολύ τηλεόραση έφτασαν να βλέπουν εφιάλτες από τις πολύ λίγες αλλά με μεγάλη συχνότητα ίδιες και ίδιες διαφημίσεις.
Η κατάσταση αποτυπώθηκε στα timelines  και λίγο πολύ αυτό θα δούμε σήμερα -πάντα με χαμόγελο και καλή διάθεση και μη παραλείποντας να σταθούμε και στις ευχάριστες εξαιρέσεις.
  • Ποιες ήταν οι πιο εφιαλτικές διαφημίσεις του καλοκαιριού; Κάναμε μια μίνι- έρευνα και να τι μας απάντησαν (στο πιτς φυτίλι και με μεγάλη τους χαρά) 86 φίλοι μας- κυρίως από το twitter

Είναι σαφές  ότι ο ΕΟΠΥΥ ήταν η εφιαλτικότερη καμπάνια του καλοκαιριού με δεύτερο το "Ρουφάμε και τα λέμε" των Jumbo (που όμως σαν καμπάνια είχε τον μεγαλύτερο αριθμό αρνητικών αναφορών στα κοινωνικά δίκτυα..). Επί τη ευκαιρία εκτός από το 14554 (της Vodafone) θυμάστε κάποιο άλλο νούμερο από όλα αυτά που διαφημίστηκαν; Να τα λέμε αυτά..
  • Βγήκε το  iphone5 και με εντελώς γρήγορα αντανακλαστικά η Samsung απάντησε με μια έξυπνη καταχώρηση που ο τίτλος της διαβάζεται σε τουλάχιστον δύο επίπεδα
  • Να μην πούμε τα αυτονόητα- μία είναι η διαφήμιση που άνοιξε την μετακαλοκαιρινή περίοδο και  κερδίζει καθημερινά χιλιάδες views στο YouTube ενώ αποσπά θριαμβευτικά σχόλια από την πλειοψηφία του κόσμου.Mερέντα και +1000 όχι μόνο στην ομάδα που την έφτιαξε αλλά και στον πελάτη που την αγόρασε χωρίς να επιμένει σε περίτεχνα product shots κλπ.
Περισσότερο για να παινέσουμε την ομάδα παραθέτουμε link στo κανάλι της Bold στο YouTube, όπου μπορείτε να ξαναδείτε τη διαφήμιση και να διαβάσετε τα ονόματα των συντελεστών.
Ακόμα, εδώ μπορείτε να διαβάσετε το  εξαιρετικό  post του συνάδερφου @provato στο blog του, provato.gr
Για να τα δείχνουμε όλα εδώ είναι και μια παρωδία της διαφήμισης που μόλις κυκλοφόρησε στο YouTube  κι εδώ όλα τα σχόλια στο twitter (καλά και κακά)
Trivia: Το κομμάτι είναι το Ameno από το Project  και ομώνυμο άλμπουμ ERA του Eric Levi’s και βγήκε το 1996. Το 2000 χρησιμοποιήθηκε στην Ελλάδα σαν main theme στα events  του λανσαρίσματος της καμπάνιας  KEEP WALKING του Johnnie Walker.
Υπάρχουν αρκετές παρωδίες  και αστεία video που κυκλοφοράνε με το κομμάτι στο διαδίκτυο  μία από τις οποίες προέρχεται από τα κατεχόμενα της Κύπρου, αυτή .
  • Ας κλείσουμε με κάτι επιμορφωτικό και εμπνευστικό. Το βρήκαμε και μας τρέξανε τα σάλια τόσο που σκεφτήκαμε ότι αν όλες οι εταιρείες ήταν σαν την Ogilvy, σίγουρα ο κόσμος μας (της διαφήμισης/επικοινωνίας) θα ήταν πολύ καλύτερος.
Αγαπημένοι μας φίλοι  ιδού τα Ogilvy Notes και καλή εβδομάδα:-)

Οι #timeliners_ads βγαίνουν κάθε Δευτέρα μεσημέρι. (Aναδημοσίευση από το advertising.gr)