11.11.07

Facebook - ή Που πάει η εμπορική επικοινωνία (aka διαφήμιση)

Μια πολύ καλή ανάλυση για τα social media και ειδικά για το facebook έχει κάνει το nylon. Αξίζει να τη διαβάσετε.
Εγώ θα ήθελα να σημειώσω τις εντυπώσεις μου και τις αναζητήσεις/απορίες μου σχετικά με το facebook. Έγινα μέλος για να δω τι/πώς παίζει. Ως χρήστης λοιπόν, εντυπωσιάστηκα γιατί μέσα στον Οκτώβριο βρήκα πολλούς γνωστούς μου εκεί. Όταν τον Ιούνιο γράφτηκα δεν ήξερα τι να κάνω με αυτό το 'πράγμα'. Αρχίζω να κατανοώ τη χρηστικότητά του βλέποντας τα groups, τα discussion boards, applications κ.α. Κι ακόμη το ψάχνω. Περιμένω να διαπιστώσω τη χρησιμότητά του για μένα μετά τη φάση της περιέργειας/ αναζήτησης. Θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ; Θα έχει το ενδιαφέρον που έχει τώρα; Θα λειτουργούν όλα ωραία και καλά; (π.χ. το sync.gr δεν μπορώ να το 'δω', εδώ και μέρες μου απαντάει ότι έχει πρόβλημα).

5 comments:

Ανώνυμος είπε...

soto, to provlima diorthothike me to sync.

Sorry

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Εγω απο την αλλη το αποκαλω...βιομηχανια της αποξενωσης...

sotomi είπε...

@ πρεζα tv
Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου. Η κάθε μορφή επικοινωνίας έχει τα υπέρ και τα κατά. π.χ. εμείς δεν θα μπορούσαμε να ανταλάσσουμε απόψεις αν δεν είχες/είχα blog. Τώρα για το facebook και τα παρόμοια, θα δούμε ποιά θα είναι η τελική διαμόρφωση και θέση τους στην επικοινωνία.

Ανώνυμος είπε...

Για να χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο, σημαίνει πως ο κόσμος - που του αρεσει εκ φυσεως να επικοινωνεί- το κάνει πιο εύκολα.
Από το προφίλ του ο κάθε ένας θα ήθελε να πάρει τηλέφωνο, να στείλει μια φωτογραφία και να παίξει ταυτόχρονα με τον φίλο του που βρίσκεται μακρυά. όλα αυτά σε σύγκλιση, νομίζω πως λέγονται social networks.

sotomi είπε...

@marios
Συμφωνώ. Μένει να δούμε αν θα εξελιχθούν και θα μείνουν ή θα βρεθεί κάτι άλλο να τα αντικαταστήσει.