ΟΧΙ στις πιστωτικές κάρτες που μας θεωρούν ηλίθιους
Πέρσι είχα μια εμπειρία με την κάρτα Diners: Επειδή είδα μεγάλη χρέωση στην ετήσια συνδρομή τηλεφώνησα και ζήτησα να διακοπεί. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι το πράγμα ...παζαρεύεται. Δηλ. μου έκαναν έκπτωση 50% στο κόστος της συνδρομής. Φέτος πάλι τα ίδια. Δηλαδή όσοι δεν το ξέρουν χρεώνονται όλο το ποσό της συνδρομής. Μα είναι δυνατόν; Παζάρια όπως στο Μοναστηράκι; Επειδή το θεώρησα μη συμβατό με την "ισονομία των πολιτών" (για να μην το πω διαφορετικά), διέκοψα τελικά την κάρτα.
Παράλληλα προσπάθησα να βρω τρόπο επικοινωνίας με την τράπεζα για να επικοινωνήσω το θέμα. Αμ δε....δεν υπάρχει πουθενά ένα email! Ούτε στο διεθνές site. Περιέργα πράγματα από πολυεθνικούς κολοσσούς που θα έπρεπε να είναι ανοιχτοί σε επικοινωνία και ειλικρινείς ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ τους πελάτες τους.