Συνέδριο Brands in Crisis
Σήμερα παρακολούθησα το συνέδριο Brands in Crisis που οργανώθηκε από την ΕΔΕΕ, το ΣΔΕ, την Ε.Ι.Ι.Ρ.Α., την Ε.Ι.ΤΗ.Σ.Ε.Ε, την ΕΡΤ, το ΣΕΔΕΑ και το Σ.Ε.Π.Τ.
Για πρώτη φορά συγκεντρώθηκαν όλοι οι φορείς μαζί ενωμένοι σε ένα συνέδριο απέναντι στην κρίση που φαίνεται ότι επηρρεάζει όλους μαζί. Κι αυτό είναι καλό.
Το κακό είναι ότι έγινε το συνέδριο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, που δεν είχε σύνδεση wi-fi και ούτε καν κινητά δεν έπιαναν. Αυτό δείχνει ότι δεν ήταν δυνατό να "ανοίξει" η συζήτηση με όποιους δεν μπόρεσαν να είναι στην αίθουσα. Μια αίθουσα γεμάτη, αφού ενδιαφέρθηκαν πολλοί να το παρακολουθήσουν.
Εντύπωση μου έκανε η μη έντονη αναφορά στο νέο περιβάλλον, στο internet. Kάποιοι αναφέρθηκαν αποσπασματικά. Αντιθέτως, και σωστά, έγιναν αναφορές στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη των εταιρειών, την οποία θα πρέπει να ενστερνιστούν αν θέλουν να είναι συνεπείς και να βγούν νικηφόρα από την κρίση. (ΕΚΕ=φτιάχνω σωστά προϊόντα/υπηρεσίες, τα διαθέτω σε σωστές τιμές, ενδιαφέρομαι για τους εργαζόμενους,για το περιβάλλον και την κοινότητα).
Επιγραμματικά συμπεράσματα:
-χρειάζεται και θα υπάρξει συνεργασία για την αντιμετώπιση της κρίσης.
-υπάρχουν ευκαιρίες σε περίοδο κρίσης
-innovation + ΕΚΕ είναι τα "εργαλεία" για έξοδο από την κρίση
-τα ΜΜΕ και κυρίως η τηλεόραση πρέπει να είναι πιο αντικειμενική στην παρουσίαση των ειδήσεων
-ανάγκη αυτορρύθμισης του κάθε ΜΜΕ αλλά και συλλογικά.
Μια περιγραφή των όσων ελέχθησαν μπορείτε να βρείτε εδώ και τις παρουσιάσεις εδώ (από τη δημοσιογραφική ομάδα του marketing week).
Κάποια video που πήρα με το κινητό δείτε παρακάτω: