8.2.09

Αποτελεσματική επικοινωνία

Με αφορμή το post που διάβασα από το Realmarketing.gr και του away.gr για τον πρωτότυπο τρόπο που χρησιμοποίησε ο Bill Gates να ευαισθητοποιήσει τους συμμετέχοντες του συνεδρίου TED, να ενδιαφερθούν για το πρόβλημα της ελονοσίας, σκέφτομαι ότι το θέμα του "νέου", όποιο κι αν είναι αυτό, πάντα προκαλεί αμυντική στάση και ίσως καψυποψία αλλά και φόβο και αδιαφορία. Kαι μόνο μια διαφορετική και πρωτότυπη προσέγγιση μπορεί να προκαλέσει (ίσως) το ενδιαφέρον.
Και αυτό δεν είναι θέμα social media, είναι θέμα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Σε οποιοδήποτε περιβάλλον κι αν η επικοινωνία δρατηριοποιείται.
Δεν βλέπω λοιπόν να διαφοροποιούνται οι κανόνες είτε "μιλάμε" off είτε οn. H πρωτοτυπία που συμβάλει στο "engagement" (δέσμευση) του θεατή/ακροατή/χρήστη/πολίτη θα είναι πάντα ζητούμενο και θα βοηθάει στην αποτελεσματικότητα μεταφοράς του μηνύματος. Είτε πρόκειται για προσωπικό, εμπορικό ή πολιτικό μήνυμα. Και ένας "χώρος" που γνωρίζει καλά να  δημιουργεί και να διαμορφώνει πρωτότυπα μηνύματα είναι ο χώρος της διαφήμισης και της εμπορικής επικοινωνίας.
Ας μάθουμε από τις τεχνικές αυτές. Και παράλληλα ας καταδικάσουμε τις όποιες κακές μπορεί να υπάρχουν ή να υπάρξουν.
Ένα πράγμα ας αποφύγουμε: να έχουμε "κλειστά" αυτιά και αρνητισμό. Η γνώση και η πληροφορία είναι δύναμη.