24.9.08

Δελτία Τύπου ή (πλέον) Δελτία Ενημέρωσης;

Είδα προσφάτως ένα νέο template για την ενημέρωση/ τροφοδότηση των δημοσιογράφων/ media, το γνωστό Press Release ή Δελτίο Τύπου. Δείτε το ΕΔΩ σε .pdf.
Σύμφωνα με τις ανάγκες τις εποχής, αλλάζει και η μορφή της ενημέρωσης. Το σύγχρονο Release, περιλαμβάνει links, RSS, αναφορές σε πλατφόρμες που συλλέγουν και "μοιράζουν" νέα/ενδιαφέροντα σύμφωνα με τους χρήστες. Περιλαμβάνει επίσης αρχεία εικόνας, γραφικών, ήχου και video. Και
Everything You Need to Know About Social Media News ReleasesImage by b_d_solis via FlickrΗ νέα του ονομασία: Social Media Press Release. Αν και βρίσκω πιο σωστή την ονομασία Social Media News Release, αφού δεν αποστέλλεται σε δημοσιογράφους εντύπων. Πώς θα το ονοματίζαμε στη γλώσσα μας; Δελτίο Ενημέρωσης Κοινωνικών Μέσων; (Κάποια καλύτερη ιδέα;)

Ταυτόχρονα αναρωτιέμαι πόσοι επαγγελματίες Δημοσίων Σχέσεων είναι έτοιμοι/ γνωρίζουν να ακολουθήσουν αυτό το νέο πρότυπο; Κάποιοι είναι. Οι περισσότεροι όμως, θα πρέπει να ενημερωθούν και να το πάρουν απόφαση να ασχοληθούν έμπρακτα με τα Social Media (αφήνοντας τις γνωστές δικαολογίες "δεν το χρησιμοποιούν ακόμη πολλοί", "δεν έχει εμπορική αξία", "δεν υπάρχουν αξιόλογα budget στο νέο Μέσο").
Oι επαγγελματίες πρέπει να ανοίγουν/δείχνουν το δρόμο και όχι να (παρ)ακολουθούν.
Reblog this post [with Zemanta]