Πώς παίζει μια online διαφήμιση; Mind the worldcup!
Το άι έι μπι ((iab) ή αλλιώς Interactive Advertising Bureau, η ένωση δηλαδή των εταιριών που αγοράζουν (διαφημιζόμενοι) ή πουλάνε (publishers) περιεχόμενο για διαφήμιση (ή μήπως χώρο ή ίσως και τα δυό;) και των ενδιάμεσων της διαδικασίας, aka των διαφημιστών, το iab λοιπόν έχει ξεκινήσει κι ενημερώνει με video για το τεχνικό μέρος της διαδικασίας.
Όπως είναι αντιληπτό, η διαδικασία όχι μόνο δεν είναι παλιά αλλά είναι μεταβαλλόμενη αφού συνέχεια αλλάζει το περιβάλλον, εξελίσσεται η τεχνολογία και διανθίζεται ο τρόπος επικοινωνίας. Φανταστείτε τα sites που ασχολούνται, αυτή τη χρονική περίοδο, με ειδήσεις σχετικές με το Μουντιάλ. #worldcup2014
Ακόμα κι αν η δουλειά σας δεν είναι σχετική με online διαφήμιση αξίζει να δείτε το video αυτό που αναφέρεται στην όλη διαδικασία που συμβαίνει όταν αγοράζει κανείς "Real Time Bid" δηλαδή όταν παίρνεται απόφαση παρουσίας διαφήμισης από τη μηχανή που έχει προγραμματίσει κάποιος ανάλογα.
#enjoy
Όπως είναι αντιληπτό, η διαδικασία όχι μόνο δεν είναι παλιά αλλά είναι μεταβαλλόμενη αφού συνέχεια αλλάζει το περιβάλλον, εξελίσσεται η τεχνολογία και διανθίζεται ο τρόπος επικοινωνίας. Φανταστείτε τα sites που ασχολούνται, αυτή τη χρονική περίοδο, με ειδήσεις σχετικές με το Μουντιάλ. #worldcup2014
Ακόμα κι αν η δουλειά σας δεν είναι σχετική με online διαφήμιση αξίζει να δείτε το video αυτό που αναφέρεται στην όλη διαδικασία που συμβαίνει όταν αγοράζει κανείς "Real Time Bid" δηλαδή όταν παίρνεται απόφαση παρουσίας διαφήμισης από τη μηχανή που έχει προγραμματίσει κάποιος ανάλογα.
#enjoy