13.5.08

Καλό ταξίδι Μαμά Ελένη...

Σήμερα πέθανε ξαφνικά η μητέρα μου, η Μαμά Ελένη όπως την είχα ονομάσει στον κατάλογο των τηλεφώνων (και Μα, όπως συνήθως τη φώναζα).
Την πήγαμε χτες το μεσημέρι στον Ευαγγελισμό γιατί, ξαφνικά, άρχισε να έχει δύσπνοια και πόνο στο στήθος. Είχε καρδιακή ανεπάρκεια που εξελίχθηκε σε πνευμονικό οίδημα. Στο νοσοκομείο έκαναν ό,τι μπορούσαν. Μπήκε στην ειδική μονάδα το απόγευμα, έγιναν όλες οι προσπάθειες αλλά.... :΄(
Το παρήγορο είναι ότι δεν ταλαιπωρήθηκε, παρά μόνο λίγες ώρες.
Αύριο έχουμε την κηδεία. Θα ήθελα να είχε επιτραπει η καύση γιατί δεν μου αρέσει καθόλου η διαδικασία της ταφής. Αλλά...αυτό έχουμε προς το παρόν.

Καλό ταξίδι μέχρι τον Παράδεισο που θα πας Μα!

4 comments:

Ανώνυμος είπε...

Τα θερμά μου συλλυπητήρια :( Καλό της ταξίδι

Mara Lisha είπε...

Γνωριζόμαστε καθόλου, αλλά και πόσο θα μπορούσαμε άλλωστε μέσα απ' τα "σύρματα"; Αισθάνομαι όμως την ανάγκη να σου εκφράσω τη συμπάθεια μου, με το μόνο μέσο που μας συνδέει.

Καλό της ταξίδι. Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια για την απώλεια σου.

sotomi είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ. Ήταν πολύ σημαντική για μένα η συμπαράσταση -επικοινωνία από όλους τους τους online φίλους.

Ανώνυμος είπε...

Σώτω μου, ίσως ο φόβος και η αγωνία του θανάτου που γλίτωσε η μητέρα σου, καθώς ταλαιπωρήθηκε μόνο λίγες ώρες, είναι η μεγαλύτερη παρηγοριά.
Κι εγώ Μα φώναζα τη μαμά μου