17.7.07

Οι ISPs και η εξυπηρέτησή τους

Αυτές τις ημέρες είχα αρκετή επικοινωνία με δύο ISPs. O λόγος ήταν ότι θέλαμε να αλλάξουμε provider στο γραφείο. Είχα την εντύπωση ότι αυτό είναι μια απλή διαδικασία με ένα email κι ένα τηλεφώνημα. Μέγα λάθος!
Πολλά τηλέφωνα και emails και αναμονή πολλών ημερών. Αλλά αυτά μπορεί να τα θεωρήσω και λογικά. Το παράλογο είναι ότι δεν υπάρχει μια διαδικασία για το τι πρέπει να κάνεις ακριβώς. Μου θύμισαν τις δημόσιες υπηρεσίες που βήμα-βήμα σου λένε τι να κάνεις και πηγαινοέρχεσαι.
Χρειάζεσαι: εξουσιοδότηση αλλαγής καταχωρητή (αλλά πρέπει να έχεις τον κωδικό και αν δεν τον ξέρεις, σιγά μη σε εξυπηρετήσουν... το άτομο που μου απάντησε από τη HOL μου είπε χαρακτηριστικά "κι εγώ τώρα τα μαθαίνω σιγά σιγά".....και μετά αφού βάλεις το νέο password στη διαχείριση του λογαριασμού σου (που δεν χρειαζόταν καινούργιο, αλλά κάποιος μου είπε ότι πρέπει να το αλλάξω!!!) ακολουθεί η αίτηση της διακοπής της "ζώνης" όχι όμως με email αλλά με fax, που στο λένε σε δεύτερη δόση.
Και το καλύτερο στο τέλος: για να ολοκληρωθούν όλα αυτά χρειάζονται μερικές εργάσιμες.... ακριβώς πόσες (;) κανείς δεν ξέρει να σου πει.
Και έπειτα περιμένεις το νέο provider, που έρχεται με κοντή σκάλα και λάθος κωδικό κουτιού για να περάσει την ADSL! Αύριο τους περιμένω για δεύτερη φορά (μετά από μια βδομάδα). Ας ελπίσω για την πραγματοποίηση του αυτονόητου.

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή Sotomi

Join the club χιλιάδων καταναλωτών! Τα γνωστά! Σου εύχομαι καλή υπομονή.