ΟΤΕ και οι internet providers
Τα νεύρα μου! Τις τελευταίες μέρες φαίνεται ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τους internet providers.
H HOL: ADSL γραμμή στο γραφείο. Σιγά που θα λειτουργήσει σωστά. Τα emails στέλνονται και λαμβάνονται μετά από χρόνο εξωπραγματικό π.χ. στέλνεις τώρα το λαμβάνει ο παραλήπτης μετά από 1-5 ώρες. Το ίδιο και όποιος στέλνει: Στέλνει τώρα το λαμβάνω ...μπορεί και την επόμενη μέρα. HOL=snail email.
H Forthnet: Κάνει κάποιος αίτηση (online) για μετατροπή pstn σε adsl το Μάρτιο. Μέχρι σήμερα ουδεμία απάντηση. Μάλλον δεν χρειάζονται νέους πελάτες. Φαίνεται ότι οι πωλήσεις της forthnet έχουν τόση αύξηση που ακολουθούν στρατηγική "snob appeal".
O OTE: Αποφάσισε χτες να κάνει αναβάθμιση στο DSLAMστο κέντρο της Αθήνας. Από τις 11.30π.μ. μέχρι τις 4.00 μ.μ. χωρίς internet! Χωρίς καμία ενημέρωση! Γιατί βρε παιδιά σε ώρες που εργάζονται όλοι; Χάθηκε να γίνει η αναβάθμιση το βράδυ ή έστω να μας ενημερώσετε ώστε να ξέρουμε τι μας περιμένει;
Θέματα οργάνωσης και σωστής εξυπηρέτησης πελατών, ο τομέας που οι περισσότεροι οργανισμοί υποφέρουν.