20.7.12

#Timeliners_ads 16.07.12

Μία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr
Ήταν μία πλούσια εβδομάδα σε βαθμό που δεν ξέραμε τι να πρωτοδιαλέξουμε για σήμερα. Μέσα στο πνεύμα των διακοπών που έρχονται και που ευχόμαστε να είναι καλές για όλους όπου και όπως και να τις περάσετε, καταλήξαμε σε μια επιλογή και άλλων δροσερών νέων συν τρία πιο σοβαρά που αξίζει να δώσετε λίγο παραπάνω προσοχή, να τα διαβάσετε και να τα μοιραστείτε.
Ας ξεκινήσουμε με αυτά.

  • Έχουμε ξαναγράψει (και μιλήσει και από την εκπομπή) αρκετές φορές  για την ψηφιακή επανάσταση όπως και έχουμε επαινέσει κατ’ επανάληψη όλες τις σχετικές επιχειρηματικές  και όχι μόνο πρωτοβουλίες  από  Έλληνες και δη νέους. Διαβάστε προσεκτικά το άρθρο που παραθέτουμε σε αυτό το link. Με τίτλο “Can the digital revolution rescue Greece from economic crisis?” το άρθρο που δημοσίευσε ο @louishatzis στο blog buzz.gr… μας πετάει το γάντι λέγοντας ΟΧΙ κι εξηγώντας τους λόγους στους οποίους βασίζεται  αυτή η άποψη δίνοντας έτσι μία  “απάντηση” στο άρθρο του CNN με τον ομώνυμο τίτλο και υπότιτλο “Are Digital Start-Ups Greece’s Future?”.Διαβάστε πρώτα το άρθρο του CNN βλέποντας και το video με τους Έλληνες που εξηγούν την άποψή τους  εδώ  και μετά το άρθρο του Λούη Χατζή εδώ.  Εσείς τι νομίζετε;• H thinking είναι αυτό που λέμε μία πρότυπη εταιρεία για την οποία έχουμε ξαναγράψει με αφορμή το Project που είχαν αναλάβει για την Βικιπαίδεια. Αυτήν την φορά μας ξαναεντυπωσιάζουν  με το ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ένα ”στοίχημα της απενοχοποίησης και μεταφοράς της  καινοτομίας σε πρωτότυπα γι’ αυτήν πεδία και πειράματα”, μία“συγκεντρωτική έκδοση ενός αντιπροσωπευτικού αριθμού posts από μια ομάδα bloggers που προσκλήθηκαν να συμμετέχουν με βάση τα υποκειμενικά κριτήρια της εκτίμησης και αγάπης μας για τα κείμενα τους. Τα 91 κείμενα που αποτελούν τη συλλογή έχουν γραφτεί από το μακρινό 2002 μέχρι και τα τέλη του 2011″. Καλώς ήρθατε στον κόσμο της ψηφιακής κοινωνίας!• Και λίγη έρευνα και μετά θα πάμε να δροσιστούμε. Από τις δύο εξαιρετικές εταιρείες  TNS ICAP και BAAS ‘’Μεταναστευτικό & Ρατσισμός: Έρευνα για τις αντιλήψεις των Ελλήνων’’. Κι άλλη ανατροπή, δείτε γιατί εδώ • Για διάλειμμα κοιτάξτε προσεκτικά την φωτό που ανέβασε η ΑΜΙΤΑ ΜΟΤΙΟΝ στη σελίδα της στο    FB και πείτε μας: Κινείται;

    • Εν τω μέσω καύσωνα η Κοκκινομάλλα  του Freddoccino  πήρε τα όρη, τα βουνά , τα μπαρ και τα beach bars και γυρνάει όλη την Ελλάδα μοιράζοντας γλυκές, δροσερές στιγμές χάρη στην MOMENTUM του Ομίλου McCann. Βρείτε την, φωτογραφήστε την κι ανεβάστε την στο FB κι όλο και κάτι ότι ήθελε προκύψει. Εμείς την πήραμε είδηση εδώ άρα κάπου βόρεια θα είναι.

    • Είστε creative; Υπάρχουν κάποιες μάρκες που θα σκοτώνατε για να δουλέψετε για αυτές και κάποιες που θα σκοτώνατε για να μην δουλέψετε; Ποιές; Να τι έδειξε μια έρευνα στο εξωτερικό.

    • Οι καλύτερες καμπάνιες όλων των εποχών σε αυτό το συναρπαστικό Infographic που βρήκαμε στο inspiration feed

    • Ποιο είναι το συγκρότημα με το καλύτερο marketing στον κόσμο; Κυρίες και κύριοι ένα είναι και είναι αυτό:

    Αξίζει πραγματικά να μπείτε και στo site για τα 50 χρόνια τους  και στα τρία κοινωνικά δίκτυα που αναφέρονται σε αυτό για να δείτε τι σημαίνει music marketing και όχι μόνον!
    Εμείς θα κλείσουμε με αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο, τη σελίδα τους στο pinterest. Δείτε τα boards και πάρτε ιδέες. Κάπου εδώ τελειώσαμε για σήμερα. Καλή εβδομάδα και καλές διακοπές σε όσους φύγουν την επόμενη
    Love, Peace, Imagination, The Three Keys to Inspiration
    *Aναδημοσίευση από το advertising.gr



http://timeliners.gr/2012/07/20/timeliners_ads-16-07-12/