7.4.11

δεν θέλω να γίνω πελάτης της eurobank!

Να μια τράπεζα που δεν θα ήθελα να έχω καμία συναλλαγή μαζί της. Γιατί; Διαβάστε πώς με ταλαιπώρησαν σήμερα:
η φωτογραφία είναι από ant1online.gr
Πήγα με μία δίγραμμη επιταγή (δίγραμμη σημαίνει ότι δεν μεταβιβάζεται, τυπικά τουλάχιστον) μερικών χιλιάδων ευρώ για να την εισπράξω (μου δόθηκε από την Allianz για την κάλυψη εξόδων νοσηλείας μου σε ιδιωτικό νοσοκομείο). Ζήτησα να μου δώσουν τραπεζική επιταγή για το ποσό που πρέπει να δώσω στο νοσοκομείο και 2χιλιάδες ευρώ μετρητά. Ο υπάλληλος στο γκισέ της eurobank Aμφιθέας μου είπε: "Δεν γίνεται. Πρέπει να ανοίξετε λογαριασμό. Αλλιώς θα έχετε επιβάρυνση".
Έφυγα. Πήγα στην τράπεζα που συνεργάζομαι. Με ενημέρωσαν ότι αυτό που ζητούν από τη eurobank είναι παράνομο και οφείλουν να μου δώσουν τα χρήματά μου. Ξαναπήγα στη eurobank. Αυτή τη φορά μου απάντησαν ότι "καλύτερα (για μένα) να ανοίξω λογαριασμό, για να μη χρεωθώ!" Ρώτησα: "πόση είναι η επιβάρυνση;" απάντηση: "Δεν μπορώ να σας πω. Θα μας το βγάλει το σύστημα. Πάντως πάνω από 50+ευρώ!". Ζήτησα να πάρω μετρητά, αφού είχα δίγραμμη επιταγή με χθεσινή ημερομηνία. "Καθήστε λίγο να δούμε τί μπορούμε να κάνουμε" απάντησαν. Ο διευθυντής του υποκαταστήματος, μετά από λίγο: "Μπορώ να σας τα δώσω μετρητά σε 20άρικα...." !! Του αντιπρότεινα να πάω την επόμενη μέρα, ώστε να έχει προετοιμαστεί και να μου δώσει μεγαλύτερα χαρτονομίσματα. Τι απάντησε; "Δεν έχουμε χρηματαποστολή αύριο!!".
Ε..για να μη χρειαστεί να ξανανοσηλευτώ σε νοσοκομείο, σηκώθηκα κι έφυγα (λέγοντάς τους ότι θα δημοσιοποιήσω το θέμα "Κάντε ό,τι θέλετε" μου είπαν αδιάφορα.
Κατέθεσα λοιπόν την επιταγή στην τράπεζα που συνεργάζομαι και θα περιμένω το 3ήμερο valeur για να την εισπράξω (αυτό που προσπάθησα να αποφύγω).
Στη eurobank δεν πρόκειται να ξαναπάω διότι η πολιτική: "θέλω κέρδος / δεν με ενδιαφέρουν οι ανάγκες του πελάτη" είναι απαράδεκτη.
Σου ζήτησα να μου βγάλεις επιταγή. Έστω, να δεχτώ να χρεώσεις κάτι για τη δουλειά που θα κάνεις: 2-3 ευρώ; Μέχρι εκεί... Όχι 50+ ευρώ!! Κι έπειτα, για να ΜΗΝ κάνεις τη δουλειά και για ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ έναν επιπλέον πελάτη χρησιμοποιείς την τακτική "σε δυσκολεύω για να υποκύψεις". Μα "έμμεσος εκβιασμός" δεν είναι αυτό, ώστε να κάνω αυτό που σε εξυπηρετεί; Kαι δικαίωμα της τράπεζας είναι να έχει όποια αντι-πελατοκεντρική πολιτική θέλει, αλλά και δικό μου δικαίωμα να μην θέλω να γίνω πελάτης της. Ακριβώς γιαυτό το λόγο.
Κι επειδή σήμερα έχασα πάνω από μισή ώρα με τα καμώματα της eurobank, είμαι απολύτως σίγουρη πλέον ότι δεν θέλω να γίνω πελάτης της.

Comments (18)

Loading... Logging you in...
  • Logged in as
Eurobank κλασικά. Για την επόμενη φορά να ξέρεις πως αν αρχίσεις και φωνάζεις μέσα στο κατάστημα , ξαφνικά λύνονται όλα δια μαγείας ..
1 reply · active 730 weeks ago
αυτό μου είπε κι ο σύζυγος, αλλά δεν μπορώ τις φωνές! :)
 moustroufo's avatar

moustroufo · 730 weeks ago

Έχει δίκιο ο Rebel. Μόνο έτσι καταλαβαίνουν!!!
Θα ήθελα επίσης να αναφέρω και άλλα δύο πράγματα που έχω προσέξει και εγώ τον τελευταίο καιρό στις Τράπεζες.
1) Πριν από περίπου 1 μήνα έπρεπε να εισπράξω κάποια λεφτά. Μπορούσα να πάω είτε στη Eurobank, είτε στην Εθνική. Πήγα λοιπόν σε 2 υποκαταστήματα της Eurobank και σε 3 της Εθνικής και σε κανένα δεν μου έδιναν χαρτονομίσματα πάνω των 20 ευρώ.
2) Αλήθεια έχετε προσέξει πως λειτουργεί το μηχάνημα εισόδου στην Εθνική Τράπεζα, πως μετράει και τι σκανάρει στα προσωπά των ανθρώπων...
2 replies · active 730 weeks ago
Η Alpha στα ΑΤΜ έχει των 50 ευρώ πάντως.
Πώς λειτουργεί το μηχάνημα στην Εθνική; Δεν τόχω προσέξει...
Christos Ricudis's avatar

Christos Ricudis · 730 weeks ago

Αληθεια, τα δυο χιλιαρικα ρευστο τι τα χρειαζοσουν;
1 reply · active 730 weeks ago
είσαι περίεργος! Θα γράψω επόμενο post γιαυτά! :)
! δηλαδή αν έχω μια επιταγή ισχυρίζεσαι ότι δεν μπορώ να την εισπράξω ΑΜΕΣΑ απ' την τράπεζα που την έχει εκδώσει; Τι λες τώρα; από πότε ισχύει αυτό;
ρωτώντας και λογιστές, μου είπαν ότι αυτό που ισχύει είναι: δίγραμμη=πάω στην τράπεζα που την έχει εκδώσει και εισπράττω τα χρήματα. Από πότε πρέπει να έχω λογαριασμό; Δηλαδή αν μου δίνουν διάφοροι συνεργάτες επιταγές διαφόρων τραπεζών, εγώ πρέπει να έχω σε ΟΛΕΣ τις τράπεζες λογαριασμούς; κάτι μου φαίνεται παράλογο!
Έχω βιώσει προβληματικές καταστάσεις από τρεις διαφορετικές τράπεζες μέχρι στιγμής και έχω κάνει για όλες επίσημα παράπονα αναφέροντας τα στοιχεία, τους εργαζόμενους με τους οποίους μίλησα και όλα. Και στις τρεις περιπτώσεις τα προβλήματα διορθώθηκαν και εκπρόσωποι των τραπεζών μου ζήτησαν επισήμως συγγνώμη. Έχω βιώσει αγενή συμπεριφορά τραπεζικού εκπροσώπου που έκανε λάθος και με ταλαιπώρησε και θυμάμαι ακόμα τον εκνευρισμό που είχα.
Νομίζω όμως πως μία γενίκευση τύπου "Δε θα γίνω ποτέ πελάτης σας", είναι κατανοητή μεν, ανεδαφική δε.
Από τη μία γιατί δεν υπάρχει αλάνθαστος τραπεζικός οργανισμός και από την άλλη επειδή είμαστε αναγκασμένοι να συνεργαζόμαστε με διαφορετικές τράπεζες (προς Θεού όχι με όλες!).
Αντιλαμβάνομαι το παράπονο μετά από ταλαιπωρία αλλά νομίζω πως χρειάζεται να είμαστε προσεκτικοί στις διατυπώσεις μας, ειδικά όσοι ασχολούμαστε επαγγελματικά με το ίντερνετ και την επικοινωνία.
Εκτός αν αυτό το περιστατικό είναι αδύνατο να συμβεί σε οποιοδήποτε άλλο τραπεζικό οργανισμό.
Η εμπειρία μου δεν υποστηρίζει κάτι τέτοιο.
1 reply · active 730 weeks ago
Ειδικά με τη συγκεκριμένη τράπεζα είχα κι άλλες φορές προβλήματα. Ο τίτλος που έβαλα επικοινωνεί την επιθυμία μου. Όσο περνάει απ το χέρι μου θα το αποφύγω. Τώρα για την τελευταία τοποθέτηση: "Εκτός αν αυτό το περιστατικό είναι αδύνατο να συμβεί σε οποιοδήποτε άλλο τραπεζικό οργανισμό. Η εμπειρία μου δεν υποστηρίζει κάτι τέτοιο." συμφωνώ απολύτως.
athensbynite's avatar

athensbynite · 730 weeks ago

το υποκατάστημα?
1 reply · active less than 1 minute ago
@athensbynite Στο συγκεκριμένο υποκατάστημα ναι, αλλά σε γενικότερες τακτικές της τράπεζας.

Post a new comment

Comments by