17.10.09

ΟΤΕ της "trellis on"

Θα παραθέσω τα γεγονότα για να μην αδικήσω κανένα "οργανισμό" και  παραπονεθεί:
* Τον Απρίλιο 2009 ζήτησα να αναβαθμιστεί η ADSL σε 24Mpbs.
* Mετά από σύντομο διάστημα, είχα προβλήματα...Από τον ΟΤΕ μου είπαν ότι φταίνε τα καλώδια χαλκού της περιοχής, οπότε να κατέβουμε στα 8Mbps. To έκανα τον Ιούνιο. Τα προβλήματα όμως συνεχίστηκαν.
Από το Σεπτέμβριο, θεώρησα σκόπιμο να το δω πιο "ζεστά" το θέμα και να παίρνω τηλέφωνο τις βλάβες συχνά, σχεδόν όποτε υπήρχε πρόβλημα. Σε πρώτη φάση μου είπαν να αλλάξω splitter. To έκανα αγοράζοντας ένα speedtouch. Tα ίδια προβλήματα: συχνά, σύντομα disconnect.
Ιδιαίτερα, στο πρώτο 15ήμερο του Οκτώβρη τα disconnects εντατικοποιήθηκαν και η επικοινωνία μου με τον ΟΤΕ επίσης, με επανειλημμένες κλήσεις.


Μετά από δηλωθείσα βλάβη στις 30/9, και ξανά στις 9/10, το αποτέλεσμα: ήρθε τεχνικός την Πέμπτη 15/10, ο οποίος άλλαξε το router (ένα bautec ενσύρματο με αντίστοιχο -αρνήθηκε να δώσει wireless, ακόμη κι όταν προσφέρθηκα να πληρώσω τη διαφορά: "δεν είμαι κατάστημα" μου είπε). Ζήτησα να φροντίσει τον κατανεμητή έξω από το σπίτι, που είναι ξεχαρβαλωμένος, αλλά μου απάντησε ότι δεν είναι δική του (ΟΤΕ) δουλειά! Με ενημέρωσε ότι η γραμμή είναι θαυμάσια, άψογη κτλ και το πρόβλημα ίσως να βρίσκεται στο wireless access point μου.
Οπότε, το απόγευμα αγόρασα (€64,9) ένα νέο wireless router sagem (για να καταργήσω το παλιό netgear access point) κι έτσι να έχω τα πάντα καινούργια.
Δυστυχώς όμως το πρόβλημα παραμένει. Τα disconnects συνεχίζονται, όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία με το κόκκινο "@" στο sagem την ώρα του disconnect.
Ξανά τηλέφωνο στον ΟΤΕ, δήλωση βλάβης, μπλα-μπλα.. η ίδια ιστορία. Κι αυτή τη φορά, μου λέει η κοπελιά που απάντησε, ότι ο κατανεμητής είναι δουλειά του ΟΤΕ να αλλαχτεί (!) αντίθετα με το τι είπε ο τεχνικός (βαριόταν να κάνει τη δουλειά άραγε;).
*Το κορυφαίο: μετά από ένα disconnect μπήκα να δω το configuration και τα στατιστικά του router. (Να σημειωθεί ότι το τηλέφωνο δεν κόβεται σε κανένα disconnect του internet).
Και ιδού τι βλέπω:  Line coding: Trellis On !!!
Aν μη τι άλλο, στον ΟΤΕ φαίνεται ότι έχουν είτε το "γνώθι σαυτόν" είτε εξαιρετικό χιούμορ.

Στην αναμονή λοιπόν, να δούμε πως/πότε θα λυθεί το πρόβλημά μου.  Θα επιμείνω λίγο ακόμη και θα περιμένω, έστω κι αν έχω καθημερινή ταλαιπωρία.
Τελικώς, αν δεν δοθεί λύση στις επόμενες μέρες, για το μόνο που θα παρακαλέσω είναι να μου δηλώσουν γραπτά ότι δεν μπορούν να καλύψουν ένα χρήστη, με μια απλή ADSL, εν έτει 2009, στην πρωτεύουσα της Ελλάδας, όπου υπάρχει πρόθεση διακυβέρνησης gov2.0. Αυτό, τίποτε άλλο.