4.7.08

identi.ca vs twitter.com

Μια νέα microblogging υπηρεσία εμφανίστηκε χτες βράδυ: identi.ca . Είναι βασισμένο σε open source λογισμικό (laconi.ca) και δείχνει σοβαρός ανταγωνιστής για το twitter. (καιρός ήταν γιατί το twitter δεν έδειχνε να φτιάχνει πλήρως τις αδυναμίες του). 

Το identi.ca μου φάνηκε πολύ καθαρό, όμορφο και λειτουργικό αν και έχει αρκετές ελλείψεις προς το παρόν. Φαντάζομαι σύντομα να μπορέσει να τις καλύψει. Μου άρεσε πολύ, ίσως γιατί είναι ό,τι πιο λιτό/minimal έχω δει τελευταία και...επιπλέον αναγνωρίζει Ελληνικά! O στόχος του δημιουργού του Evan Prodromou ήταν να αποκτήσει σε μια βδομάδα 1000 χρήστες. Σε λίγες ώρες ξεπέρασε τους 7000!

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε στο metablogging.gr  και σε πολλά blogs.





Μπορείτε αν θέλετε να με ακολουθήσετε στο http://identi.ca/sotomi

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για την αναφορά. Χτες ξεκίνησα να το εγκαθιστώ σε μηχανή δική μου. Έχω φτάσει στα μισά. Θέλω να δω αυτό το περιβόητο federation at work