12.10.07

Διαβάζω στο internet

Τα τελευταία χρόνια και ειδικά τον τελευταίο καιρό, έχω διαβάσει τα απίστευτα.
Μια τα blogs, μια τα emails, μια τα portals, vortals και πάει λέγοντας, έχω ξεστραβωθεί όσο ποτέ άλλοτε.

Κάποια από τα ενδιαφέροντα που διάβασα αφορούν σε νέα για το μελλοντικό web, για αγορές προβλέψεων, καινοτομία και άλλα ενδιαφέροντα. Δείτε ΕΔΩ.

Είδα την πρόσφατη viral ad της Τράπεζας Πειραιώς ΕΔΩ .
Ενδιαφέρον πείραμα, αλλά αισθητικά εμένα δεν με ικανοποιεί. Είμαι περίεργη να δω την αποτελεσματικότητα που θα έχει, γιατί συνήθως ανήκω σε μειοψηφίες.

Εκεί που έχω απογοητευτεί είναι οι ηλεκτρονικές εφημερίδες και τα ανύπαρκτα RSS τους. Με εξαίρεση την Καθημερινή, όλες οι άλλες είναι απαράδεκτες. Ακόμα και του ΔΟΛ, που λόγω in.gr θα περίμενες να είναι πιο 'σύγχρονες'.

Τώρα αυτά με μάραναν! Εδώ δεν έχουμε κρατικό μηχανισμό. Σε αντίθεση με το Βέλγιο που εδώ και 4-5 μήνες δεν έχει κυβέρνηση αλλά λόγω καλού (και υπαρκτού) κρατικού μηχανισμού δεν τρέχει κάστανο!